Twitter

srijeda, 26. lipnja 2013.

INTERVJU: Sanel Hodžić, osvajač nagrade za projekt Ekovizija!

Kako se osjećaš nakon što je tvoj projekt među tri najbolja projekta na takmičenju u BiH?
  Sanel: Nakon duge borbe za ovaj projekat i mnogo uloženog truda zaista se osjećam ponosno.


Što očekuješ u naredno vrijeme u vezi projekta? Očekuješ li potporu građana i vlasti?
 Sanel: U naredno vrijeme očekujem da će biti mnogo više ljudi koji će shvatiti ovaj ideal nego što je bilo do sada. Očekujem potpunu potporu građana, vlasti će to prihvatiti vremenom. Ali prije svega očekujem veliku potporu od strane organizacija koje mogu shvatiti moj rad.

Sanel Hodžić i ambasador SAD-a u BiH - Patrick Moon
Kakve su bile reakcije ambasadora SAD-a u BiH nakon predstavljanja projekta?
 Sanel: Ambasador je bio prijatno iznenađen i u potpunosti je razumio ovaj projekat, te shvatio njegov značaj za države širom svjeta. Nije bilo lako stati pred ovako veliku ličnost i pričati o svom djelu, ali uspio sam se snaći i ispričati najvažnije.

Jesi li imao potporu svojih prijatelja nakon što si im prestavio projekt?
 Sanel: Imao sam potpunu potporu od samog početka, kada je bilo potrebno, čak su izdvajali veliki dio svog vremena da mi pomognu. Posebno se istakao Kristijan Smiljanić, direktor firme Leftor d.o.o. kao i ostatak ljudi iz ovog tima. Posebnu podršku imao sam od medija poput TV Liberty, web portala doznajemo.com, kameleon.ba, udruge za očuvanje jezera Modrac tj. vaše malenkosti i još nekih važnih, tuzlalive.ba i kad bih još mogao da se sjetim. Što je mom srcu najvažnije, imao sam podršku pravih prijatelja porodice i familije.

Planiraš li u budućnosti razvijati projekt "Ekovizija" i hoćeš li opet aplicirati s nekom idejom na takmičenje?
 Sanel: Što se tiče razvoja ekovizije to mi je u prvom planu i trenutno najvažnija stvar na svijetu. Što se tiče novih ideja i prijavljivanja na takmičenja, radije bih podržao nekog novog nego što bih se ja prijavio... Ono što mene ispunjava u svakom poslu je podrška tima pa tako i ja imam želju da budem podrška nekom.

Sanel Hodžič i ostali dobitnici nagrada
I za kraj nam reci kako se osjećaš nakon glasovanja i osvajanja nagrade!
 Sanel: Nakon kampanje koju sam vodio osjećao sam se iscrpljeno, a nakon osvajanja nagrade osjećam se svježe i pun energije za nove pobjede. Uskoro slijedi puštanje projekta u javnost pa budite u toku.






(Danijel Marković/OSJM)

Rado bismo čuli Vaše mišljenje!