Twitter

utorak, 14. travnja 2020.

VRIJEDI PROČITATI: 5 KM + 2 sata odvojenog vremena.

FOTO: Benjamin Mutapčić 
Evo ovako... Necu puno o ovome pricati koliko zelim da slike same govore za sebe, ali ne zelim da ista prepustim slucaju, jer nekima treba i nacrtat, kamoli fotografisat.

Ovdje sto vidite na slikama je 5 maraka ulozenog materijala (Sa PDV-om, nes' vjerovat'!), i dva sata slobodnog vremena (tokom izolacije, nes' ni to vjerovat'!).

Na fotografijama cete vidjeti poprilicno primjetne razlike sta se moze postignuti samoincijativom, ali u ovome trebamo svi biti za nastavak.

Je li vam lijepo doci sa momkom, djevojkom, prijateljem, nebitno, u ovim danima i sjediti ispred necega sto sami stvarate deponijom, ili je ljepse gledati prirodu u oci i posmatrati kako ona cini svoje, dok vi vase, ne cinite? Vjerujem vam na rijec da nije.

Nemoj bacat smece, hajvanu ispred avlije mi, vec slobodno u kantu mi koja se i ne napuni nikada i koja i nosi naziv, neces vjerovat' "Kanta za smece" ili smetlje, kako ti volja izgovorit'.



Ehlem, bacaj u nju, nemoj pored nje.

Ja bih rado volio da se ovdje nalazi kontejner, ali nece ti to doc' na mjesto gdje se svakodnevno okupljaju ljudi, da si Putin, kamoli Benjamin koji bi rado apelovao da ima kome i da ima gdje. Mada nije nuzda, za sada, ako budemo zajedno na ovome radili.

Znate vi ko jeste, znate vi koji niste. Znate vi koji cete i znate vi koji necete nikada.

Bilo kako bilo, posto vidim da u zadnjem periodu dosta ljudi dolazi na jezero do kojeg', nes' opet vjerovat', mozes doci putem kojem cete vidjet na fotografijama, barem nemoj dozvolit' da sebi kvarite prvi prizor onoga cega vas tek ocekuje kad se spustite niz makadamski put.

Ima tu jos dosta toga do cega nisam mogao doci, ili, sto mi na oko nije bilo vidljivo koliko god dobro zagledao, ili, stakla i slicnog kojeg ima, moze Amazon da zapali kamoli ovo granje ovdje..Halal'te na tom.

Mislim da ove fotografije treba da predstavlju dobar povod za tim da ocuvamo nesto sto nam je ispred nosa, nebitno da li to bilo necije ili nicije. Zadrzi taj papiric u dzepu, stavi pivo koje popijes u kesu, kesu stavi u gepek, ili baci u prvu kantu koju vidis - nece nikom biti krivo sto bacas smece u kantu. Krivo ce mu biti kada vidi sta uradiste i ti i takvi poput tebe prizoru koji nikada takav nije trebao da bude.

Eh et.

Da zavrsim - Zamolio bih kogod dolazio ispred ovdje, neka baca to sto popije u kantu koja je prekoputa odmah. Slobodno, vjerujte da mi nece biti krivo. Nemojte misliti ako bacite dovoljno daleko flasu, staklenku, "dvoguzlu" da to nece imati nikakve posljedice. Sunce uzari pa pocne gledat u staklo, staklo hudo takvo kakvo jeste, fokusira svu toplotu na jedno mjesto i eto, zapali se i ona flasica i ona dvoguzla sto si je bacio, i eto.



Izgori sve.
Prvo izgori trava. Pa izgori suma. Pa predje sa sume na avliju mi. Pa na komsijinu avliju. Pa mi plamen dodje do kuce. Pa plamen dodje do komsije.

Ostadoh ja bez kuce i bez avlije. Ostade mi komsija bez kuce i bez avlije.

A, ti kazes: "Pa daleko sam je bacio."

Hvala na citanju i hvala na tome sto cete bacati smece gdje i treba da ide.

Rado bismo čuli Vaše mišljenje!