Twitter

utorak, 3. rujna 2013.

Intervju: Anesa Konkić, prelijepa tuzlanka,finalistica MISS EARTH BiH.

 Anesa Konkić dolazi iz Tuzle, naša prelijepa sugrađanka, studentica ekonomskog fakulteta u Tuzli i članica UG Modrac i kojoj je danas rođendan (4.9.). Postavili smo nekoliko pitanja, pa imate priliku pročitati.


Kad ste se počeli baviti modelingom? 
 Anesa K.: -Modelingom se bavim od 2010. godine. 

Otkud želja za bavljenje modelingom? 
 Anesa K.: -Pored škole/fakulteta htjela sam još neku "obavezu" ili bolje rečeno hobi, a za modeling sam se odlučila jer su mi mnogi govorili da imam potencijala pa sam odlučila provjeriti.. A tek poslije sam zavolila sve to. 

Koliko ste nagrada osvojili i koja Vam je najznačajnija? 
 Anesa K.: -Najznačajnije lente su mi one na međunarodnom nivou koje su me odvele van granica BiH. To su dvije lente Miss Exclusive of the World i Miss Adriatic Europe. 

Tko Vam je najveća podrška? 

 Anesa K.: - Moja porodica, bez njih ne bih bila ovo što sam danas. 

Čime se još bavite i kako organizirate vrijeme za Vaše aktivnosti? 
 Anesa K.: -Pored modelinga i fakulteta teško da imam vremena za neke druge aktivnosti, kada imam slobodno vrijeme iskoristim ga za sebe i provedem ga sa dragim osobama. 

Jesu li Vam „prijateljice“ zavidne na ljepoti? 
 Anesa K.: -Da "prijateljice"! 

Što očekujete od takmičenja Miss Earth 2013?
 Anesa K.: -Od izbora za Miss Earth očekujem lentu, dobru promociju i samim time više poslovnih ponuda.


Počelo je glasovanje za Miss Earth na TV Pink BiH, video džinglove možete pogledati na istoj televiziji u više termina dnevno. Za Anesu glasujete tako što ukucate MISS 8 i pošaljete na 091 510 101. Cijena SMS-a je 0.80 KM i glasovanje traje do 8.9.



Danijel Marković/OSJM

Rado bismo čuli Vaše mišljenje!